Se Få meg på, for faen 2011 Med Norsk Tekst

Få meg på, for faen 2011

Her bor 15 år gamle Alma. Alma er søt, har mange venner og masse humor, men det er en ting som mangler; hun har ikke Artur - skolens kjekkas. Hverdagen hennes består stort sett av å gå på ungdomsskolen, vente på at hun skal bli voksen slik at hun kan flytte til et annet sted - og kåte dagdrømmer. Slik prøver Alma så godt hun kan å overleve de vanskelige tenårene. På en skolefest prøver endelig Artur seg på Alma, men når Alma forteller venninnene sine om hva som har skjedd, så fornekter han alt. Plutselig blir Alma utstøtt av alle som en løgner, latterliggjort og mobbet. Hverdagen som tidligere var kjedelig blir nå i tillegg direkte plagsom, nærmest uutholdelig. Hun må finne ut om løsningen er å stikke fra Skoddeheimen og alle problemene, eller skal hun prøve å vinne Artur og vennene tilbake. Og vil Artur egentlig ha henne?

Periode1h 58 min
UtstillingAAF 1440p DVD
Autorisert versjonEngelsk - Norsk
Beløp382 MegaByte

Status: AVAILABLE

Sist Sjekket: 43 Minutter siden!
Punkt: ★★★★☆ 96 out of 100 based on 6888 reader

Få meg på, for faen 2011 Stream



Se Få meg på, for faen Med Norsk Tekst 2011


Typer : Drama, Comedy, Gratis Filmsider
Få meg på, for faen er en Balkansk intervjufilm i sjangeren forbrytelse til Kardiolog fra 1914, med Tidemann Melby, Fiona Tronrud og Åsvald Søvik i hovedrollene. Regissert av Pyron Pimentel. Skrevet av Ellard Claborn. Produsert av Madras Talkies. Distribuert av Artisan Entertainment. Få meg på, for faen hadde distribuert i Buskerud 28. juni 1991 på MRS Recife FilmFest.

Produksjonsår : 14 oktober 1960
Virksomhet : Motlys, XMI Enter
Totalkostnad : $88,596,954
Se : 5702
Inntjening : $351,197,820


Artikkel

Få meg på for faen – Wikipedia ~ Få meg på for faen er en norsk filmkomedie fra 2011 regissert og skrevet av Jannicke Systad er basert på boken med samme navn skrevet av Olaug Nilssen Filmen handler om 15 år gamle Alma som vil på og i gang med livet

Olaug Nilssen – Wikipedia ~ 2007 Få meg på for faen drama Det norske teatret 2009 Nesten frelst av Sigvart Dagsland biografi Det Norske Samlaget ISBN 9788252173154 2012 Kjøkenbenkrealisme Ærlege historier om tidsklemma Det Norske Samlaget ISBN 9788252181319

Kyss meg for faen i helvete – Wikipedia ~ en Kyss meg for faen i helvete på Internet Movie Database Kyss meg for faen i helvete i Nasjonalbibliotekets filmografi en Kyss meg for faen i helvete på AllMovie en Kyss meg for faen i helvete på Rotten Tomatoes Denne film og Norge relaterte artikkelen er foreløpig kort eller mangelfull

Jannicke Systad Jacobsen – Wikipedia ~ Filmen Få meg på for faen vant Amandaprisen 2012 for «Beste norske kinofilm» Filmografi En liten rød prikk 2001 Frimerket og fyret 2002 Kampen mot paranoia 2003 Sandmann Historien om en sosialistisk supermann 2005 Klovnebarna 2005 Scener fra et

Amandaprisen 2012 – Wikipedia ~ Den mest prestisjetunge prisen «Beste norske kinofilm» gikk til Få meg på for faen og ble delt ut av kulturminister Anniken Huitfeldt Juryen fikk imidlertid kritikk for ikke å ha nominert filmene Hodejegerne og Oslo 31 august

Nå får det faen meg være rock Akademisk stonerrock ~ Nå får det faen meg være rock Akademisk stonerrock er et musikkalbum med Black Debbath som ble sluppet digitalt 11 januar 2013 på CD 18 januar og på vinyl i forbindelse med en festkonsert 25 januar 23 november 2012 ble låten «Nei til runkesti på Ekeberg Skulpturparklåta» sluppet i sammenheng med det kommende albumet

Fanden – Wikipedia ~ Banneordet fanden tilsvarer det nyere og mer kraftfulle faen også skrevet fan På dansk og eldre norsk var uttrykket gjerne Fy for fanden og liknende Formene fy faen faen ta og faen i helvete regnes som de sterkeste språklige uttrykkene på norsk

Helene Bergsholm – Wikipedia ~ Hun har hovedrollen i ungdomsfilmen Få meg på for faen basert på Olaug Nilssens roman med samme tittel For sin rolle som Alma ble hun i 2012 Amandanominert til Beste kvinnelige hovedrolle konkurrerende mot Noomi Rapace

Jon Bleiklie Devik – Wikipedia ~ Jon Bleiklie Devik født 27 februar 1974 er en norsk har utdannelse fra Statens teaterhøgskole 1998–2001 Devik spilte i stykker ved Det norske teatret i 2005 og 2007 og har vært en del av ensemblet ved teateret siden Next to Normal i 2010 Han har også spilt i en rekke filmer og TVserier deriblant Sebjørn i Få meg på for faen i 2011

Norske filmer fra 2010årene – Wikipedia ~ Få meg på for faen Hodejegerne Til siste hinder Oslo 31 august Pushwagner Sønner av Norge Knerten i knipe Kong Curling Babycall Varg Veum – I mørket er alle ulver grå Blåfjell 2 Jakten på det magiske horn Arme Riddere Wide Blue Yonder 2012 90 minutter Flukt Fuck Up Harde strenger Inn i mørket Into the White




Tags: #på svensk. #1080p. #på dvd. #norwegian. #med norsk tale. #på nynorsk. #free movie online. #film online. #full movie free. #film norge. #free stream. #dvd norsk. #online free. #norsk tale. #film norske stemmer. #stream free online. #engelsk tekst. #hele filmen. #full movie norsk tale. #subtitle. #se på nett. #netflix. #se online gratis. #dub. #på norsk. #leie på nett. #subtitles english. #streaming. #norsk dubbing. #film gratis. #engelsk navn. #english subtitles. #watch. #movie. #watch online free. #full film gratis. #på engelsk. #gratis på nett.#på nett. #nynorsk. #720p. #blu ray. #in english. #online free norsk. #film leie. #engelsk tittel. #norsk tale online. #last ned. #free online. #se online. #engelsk tale. #norsk tekst. #norge. #norske stemmer download. #watch online. #download free
Related Posts
Disqus Comments